downtoperfection.blogg.se

Dag 2 HSGD

Kategori: HSGD


Brunch
Två plättbröd med leverpastej mini, inlagd gurka och 1/2 äpple (slängde ena halvan eftersom jag blev så sjukt mätt) ~ 230 kcal
 

Middag
Omelett med tomat och paprika +keso och grönsaker ~ 170 kcal
 
Kvällsmål
BananJordgubbsVaniljproteinfluff toppat med blåbär ~ 159 kcal
 
Totalt in: 559 kalorier
 
Träning
1 h promenad
1 step pass
30 min rockring
 

Ännu en dag har gått och det känns så jäkla bra just nu, för första gången på flera månader känner jag att jag har kontroll. Jag vet att det egentligen är för tidigt att sjunga hejaramsor redan.. men hela upplägget känns så himla bra och jag har lärt mig att det går att göra så mycket olika saker, förbättra olika varianter, förnya och förändra. Lyckades t.o.m slänga halva äpplet eftersom jag var mätt, har nästan aldrig hänt innan.
Dagens lite jobbiga var kvällsmålet (som innehöll minst kalorier) eftersom fluffet bara växte och blev hur mycket som helst trots att jag bara lagt till 42g banan liksom. Åt upp allt eftersom jag var så inställd på kaloriantalet och inte skulle veta alls hur mycket jag skulle ha slängt, för det som är på bilden är inte ens allt fluff, hade ännu mer i frysen av samma smet..
 
Jag är nöjd med dagen idag med i alla fall. Är helt lagom mätt och har inga cravings på något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: