downtoperfection.blogg.se

Dag 5 HSGD

Kategori: HSGD

 fuskdag

Frukost
Miniyoggi med äppelbitar, 1/2 rågkaka med leverpastej mini och smörgåsgurka ~ 148kcal
 

Middag
Sallad på pizzerian (sallad,gurka,tomat,majs,paprika,kyckling,räkor,kräftstjärtar, 1msk tsatziki,) åt inte brödet.
 
Kvällsgottis
Design colalight och godis (åt "toppen" och lämnade det som låg "i" skålen) typ hälften då.
 
Japp jag har blivit en sucker för vitchoklad, visste ni att marabous vita har kommit in igen?
 
Träning
2h 20 min promenad
1 spinpass intervall
 
Jo men visst åt jag mer idag, Nyckeln är att äta regelbundet har jag märkt. Jag åt frukost trots att jag inte helt visste hur dagen skulle bli, vilket gjorde att jag inte var döhungrig när vi åt middag och jag valde en sallad istället för en flottig pizza. Jag tog dressing, men den bästa jag hittade och inte ens halva burken utan doppade gaffeln lite i innan jag stoppade ner det i salladen. skippade brödet och kände mig nöjd. visst blev jag lite för mätt som vanligt, för jag hade inte tagit så mycket sallad till mig själv annars.
Godiset då? velade fram och tillbaka, tänkte att det var okej idag, för jag var ju beredd, tänkte efter lite till, skulle det trigga mig till en hets? svaret var nej så jag åt och jag njöt, det var gott. Jag vet fetto.. men det är faktiskt en winning situation för mig. Jag vill inte alls trycka i mig allt jag ser. Åt självklart inte allt i skålen även om vännen min plockat ut mina favoriter och fixat den till mig och en till henne <3 såå omtänksamt. Men hon är bra, så bra.
Jodå, det blev mycket men inte för mycket, imorgon kör jag strikt efter schemat igen, fuskdagen för den här veckan är över.
Godnatt!
 

Kommentarer

  • e säger:

    Åh, marabous nya vita choklad. Jag är också en sucker för vit choklad! Det sämsta chokladet som finns haha..

    2012-09-01 | 14:49:02
    Bloggadress: http://truthbetoold.blogg.se
  • Kathrine säger:

    Sv: Det går jättebra! Vet hur det är att bo olägligt för vissa saker ;)

    2012-09-01 | 19:11:59
    Bloggadress: http://www.notreallyana.blogg.se

Kommentera inlägget här: