downtoperfection.blogg.se

Dag 8 HSGD

Kategori: HSGD

 
Brunch
jordgubbskvarg med 1/2 banan, 1 flatbröd med keso och skinka ~ 189kcal
 

Middag
Tonfiskröra med grönsaker ~ 143kcal
 
Totalt in : 332 kalorier
 
Träning
1 medelpass
1h promenad
 
Det gick ju bra på matfronten idag, efter middagen som jag åt halv sju så somnade jag i soffan ett bra tag och vaknade inte förrens två timmar senare.
Är sjukt trött, känner mig äckligt tjock, och hoppas att jag kan sova nu trots min lilla nap tidigare.
 
Tack för alla tips om håret också tacktacktack! blir superglad att ni hjälper mig, för hur mycket jag än googlar runt så bli jag inte klok på det här ämnet.
 
Godnatt!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja verkligen! Jag kan få världens panikångest av att ha en "dålig-hårdag" bara...
    Glömde tipset du ville ha dock.. :P Ricinolja! Gnugga in i hårbotten när du går och lägger dig och så ska håret växa skitsnabbt och bli tjockare på ganska kort tid. Jag har inte provat själv men jag ska! :) Googla så hittar du massa blogginlägg osv med före & efter bilder, det verkar funka.. :) Kram

    2012-09-04 | 07:17:09
    Bloggadress: http://anasecrets.blogg.se
  • Mika säger:

    Sv: Nej inte ännu, man måste äta det i två-tre månader innan man märker skillnad, men googla på det så kan du läsa lite hur andra upplevt det :) Jag har bara ätit det någon vecka, men jag inbillar mig att mina naglar känns lite hårdare xD (keratin ger tjockare hår, starkare naglar och bättre hy) :)

    2012-09-04 | 11:04:23
    Bloggadress: http://skinnyandpretty.blogg.se/
  • s' säger:

    Sv; <3

    2012-09-04 | 15:12:04
    Bloggadress: http://hithin.blogg.se

Kommentera inlägget här: