downtoperfection.blogg.se

Dag 6 HSGD

Kategori: HSGD

Dålig uppdatering idag.
 
Tänkte börja dagen med ett spinpass men insåg ganska snabbt att jag inte var motiverad eftersom hennes nya pass faktiskt inte alls var bra.. suck!! jag som älskade hennes förra pass, vad gick snett?? tur att jag hr hittat det ny intervallpasset som verkligen föll mig i smaken.
 
Jaja gjorde ett försök till nyttiga pepparkaksmuffins, smeten var supergod, men när dem var klara i ugnen så satt dem fast i formarna och det lilla man kunde peta ut smakade...blä!
När jag då insåg att jag inte visste vad jag skulle äta och jag redan provsmakat och blev lite vilsen så gick det utför. Jag blev så himla ledsen, jag tillåter mig så jävla mycket men ändå ska här hetsas.. vilket betyder, att det kommer bli jätte svårt att sluta med den här jävla vanan.. att spy. Hade inte gjort det sedan förra onsdagen. 10 dagar.
 
Kommer fortsätta med min diet ändå, försöker att inse att misstag kan ske och att jag inte kan räkna med att allt ska gå hur lätt som helst.
 
Till en kul sak!!!! har ju inte vägt mig sedan i måndags för att jag inte vill få den ångesten redan på morgonen om jag skulle gått ner ett hekto eller upp ett hekto.
Vet ni vad vågen visade?? minus TRE kilogram. Så skulle jag kasta bort detta nu så hade jag varit dum i huvudet.. jag fortsätter som om inget har hänt och försöker glömma denna hemska ångestdag.
 
Saknar min hääääst!!<3  gammal bild!
 

Kommentarer

  • e säger:

    sv: Den har kommit ut i butik! Kom ut igår :)

    2012-09-01 | 21:36:02
    Bloggadress: http://truthbetoold.blogg.se
  • m säger:

    sv: tack så mycket!
    Hur går de för dig? kram♥

    2012-09-02 | 00:08:10
    Bloggadress: http://thinnerme.blogg.se
  • Sandra säger:

    Bra inställning. Ett snedsteg spelar ingen roll i det långa loppet. Ett steg bak, två fram!

    2012-09-02 | 13:40:45
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se
  • HSL säger:

    Grattis till viktnedgången! Visst är det skumt men ändå så sjukt skönt när man inte tror att man gått ner och får en så glad överraskning. Klart att du ska fortsätta på dieten, du är stark!

    2012-09-02 | 21:51:28
    Bloggadress: http://tjejenmedstyrkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: