downtoperfection.blogg.se

Dag 4 HSGD

Kategori: HSGD


Frukost
1,5dl mini yoggi, en liten klick kvarg toppat med dinkelpuffar och 1/2 äpple ~ 130 kcal
 

Middag
taco-qournfärs med kvargröra,tomat,gurka och paprika ~ 179 kcal
 

Kvällsmål
choklad och vanilj - kasein, lite kakao och 1/3 banan ~ 244 kcal
 
Övrigt
En ask läkerol ~ 28 kcal
 
 Totalt in: 581 kalorier
 
Blev som sagt ingen träning, tror det kan ha berott lite på att de "bästa" friskisledarna var på utbildning idag och jag blev inte direkt peppad att gå på något annat pass faktiskt. Hade det varit den vanliga steppen som det skulle varit idag så hade jag åkt ner bums, för det är så jäkla kul. Men skitsamma, kroppen behövde förmodligen en vilodag.
Dagen har gått bra i alla fall. Har inte alls känt av något hets behov trots att jag varit mer eller mindre rastlös hela dagen, jag har inte suktat efter något onyttigt heller, så det känns riktigt bra. Det jag känner att jag hade velat ha är väl jordnötsmör, men jag vet att jag mest är sugen på det på fel sätt det vill säga sked i burken... så jag håller mig ifrån att köpa hem det helt enkelt.
 
Imorgon kommer jag ha min "syndardag" dvs måste landa på högst 950 kalorier som står på schemat men att jag får räkna in träningen i det hela, gör ju inte det annars. Ska träffa en kompis imon och om jag inte tar helt fel så blir det tacopaj hos henne... inte alls bra men det är typ vår tradition hehe.. sen godis på kvällen, men får se hur jag gör. det går inte utan ångest det vet jag, men huvudsaken är att jag landar på högst 950kcal i slutändan imorgon.
 
Nu: lite läsning av bloggar sen sussa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: