downtoperfection.blogg.se

Typ Godmorgon

Kategori: Allmänt

Jag vaknade sjukt jäkla sent idag. Klockan ringde som vanligt vid 8.30 men stängde av och sov lite till. Sov över passet som jag hade velat gå på, men tur att passen kommit igång ordentligt nu så det finns en hel drös att välja på även om man missar ett. Step blir det förmodligen idag i alla fall. Så sjukt kul!
Det känns som om jag kommit igång igen, kommit över den där tröskeln som tar emot lite i början av träningen innan man inser hur sjukt jäkla kul det är och hur bra man mår av träningen.
 
Ska äta lite frukost snart och sen kommer väl dagen igång som vanligt antar jag. Kanske blir en tripp till IKEA senare med bror.

Kommentarer

  • Lizzie säger:

    sv: hihi ja :)

    2012-08-28 | 17:08:41
    Bloggadress: http://kilogram.blogg.se
  • HSL säger:

    Hittade till din blogg via en kommentar du lämnat på min, och jag är verkligen glad för det. Har suttit och sträckläst alla dina blogginlägg nu och måste bara säga att du är sjukt inspirerande, tjejen! Keep up the good work!

    2012-08-28 | 21:55:03
    Bloggadress: http://tjejenmedstyrkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: