downtoperfection.blogg.se

Söndag - då kör vi

Kategori: Allmänt

Somnade i brorsans säng inatt så vaknade upp mycket tidigare än vanligt, visst gör man det? somnar man på soffan så vaknar man alltid mitt i natten och går in och lägger sig i sängen istället. Har hunnit städa undan efter gårdagens miss och just nu känns det som om jag aldrig mer vill äta igen.. men som sagt, inga förbud bara bättre val. Annars kan det gå snett.
Idag känner jag inte för att sitta still så jag har bestämt mig för att typ, panta burkar, städa lite och kolla in stadiums rea. Jag är på jakt efter nya träningslinnen.
Kl 11 och 17 blir det medel gympa och sedan kommer familje hem.
 
Det känns som om dagen kommer gå bra, tänker jag tillbaka på igår så känns ingenting värt det, inget var speciellt gott utan det var bara mitt jobbiga beteénde och jag har lärt mig att vara lite mer säker och inte freestyla för mycket i köket när jag bestämt mig för att äta något.
Jaja ha en fin söndag och låt INTE det tråkiga vädret påverka er negativt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: