downtoperfection.blogg.se

soffmys

Kategori: Allmänt

Jag sitter och kollar på ung och bortskämd, alltså vad roliga dem är..
Min bror frågade om jag ville följa med till IKEA innan och jag bestämde mig för att göra det. Detta scenariot förstörde jämt för mig förr.. men det gick sjukt bra även om han satt och åt både köttbullar och cheesecake medans jag satt och kollade på HAHA. Sen frågade han om vi skulle köpa Ben&Jerry. Ett stort NEJ på den frågan och vi gick vidare. 
Det funkar bra det här, iom att jag tillåter mig så mycket mer gör att jag inte går runt och tänker på vad jag inte får äta och så hela tiden. Hade precis ätit lite innan vi åkte också och var mätt. Så jag måste ärligt erkänna att jag inte ens blev det minsta sugen på något av vad han åt.
 
 
 

Kommentarer

  • Hungerdemon säger:

    Visst är det en underbar känsla när man har massa mat framför sig men inte är sugen alls:P

    2012-08-28 | 22:26:25
    Bloggadress: http://hungerdemon.blogg.se

Kommentera inlägget här: