downtoperfection.blogg.se

Filt, bok och te

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort något som enligt mig är förbjudet.. Hade bestämt mig för att gå på spinning 12.00 men regnet öste ner och jag liksom kände inte för det. Hade jag däremot känt att jag kanske skulle hetsa av detta så skulle jag nog sprungit ner ändå, brukar boka passen och vänta tills det är försent att avboka och då kommer jag ALLTID iväg.
 
Jag har egentligen inget problem med vädret, bara att dra på sig regnkläder eller fälla ett paraply över huvudet, men då går jag helst runt uppe i mitt område och inte ner mot stan.
Så istället hoppade jag in i duschen och stod länge under det varma vattnet, nu har jag fått på mig en morgonrock och julstrumpor med renar på HAHA supermysiga och varma.
Jag funderar på att mysa ner mig i soffan med en kopp te och min bok, kanske ska tända lite ljus också.
 
Kommer inte vila från träningen i alla fall. Det blir en sväng till friskis senare i eftermiddag istället.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv: ja hälsan kommer först. Så det känns rätt bra nu faktiskt.

    2012-08-30 | 13:00:24
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se
  • Amanda säger:

    Sv: Hade tänkt koka morot med buljong och lägga in en tomat i allt. Fast det blev inte så, tog en skål med gröt istället :P

    2012-08-30 | 16:15:59
    Bloggadress: http://yrandeben.blogg.se
  • spets säger:

    åh vad mysigt det lät med julstrumpor <3

    2012-08-30 | 16:28:27
    Bloggadress: http://vintervit.blogg.se

Kommentera inlägget här: