downtoperfection.blogg.se

Right now

Kategori: Allmänt

Sitter och äter lunchen som blev över tidigare idag. Gjorde en tonfiskwrap och den blev alldeles för stor (egentligen inte antar jag?) fick mega ångest och åt bara halva innan jag drog iväg på dagens andra pass.
Hade nämligen bara två timmar på mig mellan passen och när jag kom hem så orkade jag inte ställa mig och fixa mat eftersom jag varken var sugen eller orkade stå och mäta och väga just då, ville bara sätta mig med ett glas pepsi max och en tidning och chilla en stund. Den stunden blev lite för lång och helt plötsligt blev jag stressad om jag skulle hinna äta innan jag skulle dra iväg igen, så det blev lite jobbigt. Det var så sjukt längesen jag hade den här inställningen till mat. inte orka fixa, slänga äpplen och lägga ifrån mig mat.. jag är stolt.
 
Testade spin intervall idag, jäklar vilket grymt pass. Helt otroligt bra!! sen var det nytt medel pass också, skitbra det också.
Gissa vad gissa vad gissa vad....
Jag träffade underbaraste hallon på gymmet, har inte träffat henne sen innan sommaren. Visserligen hade vi redan bestämt att vi skulle ses idag. Men kul ändå. Vi har varit lite dåliga på att ses, ja ni vet man drar sig undan och sådär.. riktigt dåligt, vill inte göra så mot henne, men stötte bort alla ett tag, och det är inte okej!
 
Men drar iväg om en timma och möter upp henne, blir en massa snack och en lång promenad. Precis vad vi behöver.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Sv: Ja, och nyttigt är det också med makrill! :D

    2012-08-29 | 19:26:21
    Bloggadress: http://wannahealthylife.blogg.se/
  • Little J säger:

    Eller hur !! Älskar det :) Känslan närm an klarat av ett pass med ^^

    Mm.. Tyvärr går det inte, men så orättvist. Vill ju kunna köpa mindre jeans för de kan bli för stora på benen men de går inte när höfterna är i vägen :(

    2012-08-29 | 20:35:43
    Bloggadress: http://Minimalistic.blogg.se
  • Emmy säger:

    Hejsan, tänkte bara kika in och önska dig en kanonfin torsdag :D

    2012-08-29 | 22:28:15
    Bloggadress: http://eeemmylam.blogg.se
  • a säger:

    du är bra, hjärtis. och jag tycker om dig hur mycket du än stöter bort mig. för man blir inte av med mig sååå lätt! glöm inte det ;*

    2012-08-29 | 23:05:14
    Bloggadress: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här: