downtoperfection.blogg.se

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Har precis intagit soffläge, jag ligger och kollar på ghost whisperer.
Gårdagen gick inte sådär jättebra tyvärr, och jag hatar att jag inte kan följa en enkel planering.
Aja vägde in i morse och väger 1,8kg mindre än förr veckan. Jag går ju åtminstone neråt så jag tänker fortsätta att försöka följa schemat så gott det går. Har ju faktiskt sagt att det mest är en mall jag går efter.
 
Imorse höll jag på att bryta ihop över mitt hår igen. Vafan kan det inte sitta kvar på huvudet för???
Jag blir verkligen low av att tappa så mycket, jag mår nästan mer psykiskt dåligt över det. fyfan!
jag har fått pappa att lova att sponsra mig med peruk om allt faller av...!
 
Har frågat förut, men om någon av er har ett mirakeltips på hur håret sitter kvar på huvudet så tipsa mig snälla.
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh, jag tappar också jättemycket hår, så jobbigt.. :( Har egentligen jättetjockt fint bra hår men nu har nog hälften försvunnit.. :/

    2012-09-03 | 18:08:30
    Bloggadress: http://anasecrets.blogg.se
  • Emma säger:

    Jag tar något slags kosttillskott som heter Hårkontroll, som ska tillföra en massa mineraler och protein och saker som ska ge starkare hår och naglar. Vet inte om det fungerar, har bara tagit det ett litet tag. Det kan i alla fall vara värt ett försök!

    2012-09-03 | 19:45:17
    Bloggadress: http://dyingtryingcrying.blogg.se
  • Amanda säger:

    Har du testat såna där siliceatabletter? Tror dom heter så. Stärker hår, hud och naglar typ :) vet inte hur bra det fungerar men ja, kanske värt att testa. Ricinolja i håret ska ju få det att växa snabbare också, så det är säkert allmänt bra haha, fett iallafall. Sen vet jag ju inget om dina duschrutiner men det kanske hjälper att använda schampo så sällan som möjligt? Balsammetoden kanske. Lycka till med håret iallafall! Hatar när det ramlar av :(

    2012-09-03 | 20:02:54
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no
  • anonym säger:

    ät mer vitaminer :) asså inte i mat osv köp vitaminer i tabletter :D

    2012-09-03 | 20:03:33
  • Mika säger:

    jag tappar inte hår, men jag äter keratin för att det ska bli starkare och tjockare, det är ett riktigt mirakelmedel :) Det kanske kan funka?

    2012-09-03 | 21:34:29
    Bloggadress: http://skinnyandpretty.blogg.se/
  • Emma säger:

    jag äter hårkontroll. funkar jättebra! håret sitter kvar och naglarna är jättestarka :)

    2012-09-04 | 20:00:54
    Bloggadress: http://thefinalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: