downtoperfection.blogg.se

7 augusti

Kategori: Allmänt

Har brutit tröttheten med en kopp kaffe som vanligt. Jag älskar verkligen kaffet på morgonen. Skulle inte kunna tänka mig att byta ut den mot något annat.
 
Ser att det blåser ganska så rejält ute, men det regnar i alla fall inte. Drar nog ut på en promenad och sen gör någon övning hemma. Måste ju göra något innan 12 som sagt och idag får gymmet vänta tills i eftermiddag då det åtminstone idag bör bli något pass på friskis.
 
Har inte mycket mer att berätta just nu, så jag gör väl mig i ordning för att gå ut, och jag gör det på dirren så jag inte struntar i det.. ne men nu är ju jag igång. intala intala, du kan det här!!
 
NU = UT!
 
Ciao!

Kommentarer

  • Chanelle -39 kilo säger:

    fan vad du är underbar som tror på mig. tack <3

    2012-08-07 | 17:20:59
    Bloggadress: http://deerheart.blogg.se
  • ofelia säger:

    sv: Ja det var det jag brände :)
    Om jag har räknat rätt så går jag mellan 6,6 och 7 km/h :)

    2012-08-07 | 21:20:44
    Bloggadress: http://sammakrig.blogg.se

Kommentera inlägget här: