downtoperfection.blogg.se

Åh, jag älskar ju det här <3

Kategori: Allmänt

Tränar man på morgonen så gör man klokare val under dagen sägs det, det är sant och det stämmer väldigt väl på mig.
Efter morgon kaffet imorse drog jag på mig träningskläderna och promenerade halvtimman ner till stan och in genom friskis entré (galet vad skönt det var att komma dit) Det var inte alls mycket folk och jag kunde känna mig trygg med vad jag än gjorde. Det blev 20 min cykel, 10 min rodd och 30 min crosstrainer innan jag strechade och promenerade halvtimman upp igen, med en helt annan känsla i kroppen.
Jag vet ju att jag älskar att träna och jag vet att jag kan klara detta.
 
 

När jag kom hem blev det frukost/lunch iform av keso,kvarg och miniyoggi toppat med blåbär och ett par branflakes. För första gången på länge känner jag mig nöjd.
 
i eftermiddag blir det debut för hösten med ett medelpass. Var så sjukt länge sen, så det ska bli riktigt roligt.
 
varför går man alltid crazy första dagen man bestämt sig för något?? jaja jag har ändå så mycket fett att bli av med.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: