downtoperfection.blogg.se

Babbel och en bra dag!

Kategori: Summeringar

Nu är det full rörelse i huset igen efter att pappa och lillebror + kompis har kommit hem.
Dagen har rullat på rätt fint tycker jag och jag har både tränat bra och ätit bra. När jag kom hem efter step passet så drog jag på mig bikinin och satte mig i trädgården med en bok. Supervarmt och supersoligt var det.
Har även varit och handlat med pappa. Han tyckte att det blev superbilligt idag eftersom jag redan hade mina "specialvaror" hemma och bara behövde fylla på med stevia. Köpte visserligen på mig jordnötsmör och små äppelriskakor. Sen gled vi en sväng i det fina vädret innan vi åkte hem igen. supermysigt som vanligt.
 
Maten idag då:
1 galiamelon med 1dl miniyoggi
1 äpple, miniriskakor och 1tsk jordnötsmör
 
Visste ni att galiamelon bara har 24kcal/100g?! Hade för mig att det var mer, men tydligen inte. Men frukt är bra ändå och melonen var inte superstor.
 
Träningen:
45 min jazz workout (riktigt kul var det)
1 timmas promenad
1 step pass
 
Jodå, jag är nöjd med dagen. Nu ska jag titta på en film och sen gå och lägga mig. Imon är det spinning igen och jag LÄNGTAR!! älskar spinning. Dessutom gör ju ledaren väldigt mycket och hon är riktigt bra!
 
Förresten.. jag fattar inte riktigt mina hungerkänslor längre, ena sekunden känner jag mig mätt, sen skithungrig, sen illamående mätt.. hmm fattar inte riktigt men men
 

Kommentarer

  • pro ana diary säger:

    Svar; Nej. Jag har inte hetsat mycket egentligen. Överätit dock. Jag fick dom pågrund av jojjobantning. Var underviktig - blev överviktig - blev normalviktig - blev överviktig - blev normalviktig. Ångrar det nu! :(

    2012-08-20 | 00:44:32
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se

Kommentera inlägget här: