downtoperfection.blogg.se

Bra dag nummer 2

Kategori: Summeringar

Dagen har gått helt ok och jag borde vara nöjd. Lite besviken på att jag inte kom iväg till gymmet idag heller men det är svårt när passen inte har favoritinstruktörerna som leder. Jag blir inte lika motiverad. Nästa vecka kommer passen igång ordentligt igen i alla fall.
 
Morgonpromenaden som jag drog iväg på blev däremot två timmar lång så det känns bra.
 
Maten har gått bra idag också, under 500kcal. Sååå skönt att inte ha hetsat. Man mår ju bara bra dem minuterna man äter innan ångesten drar över och hela dagen är förstörd.
 
Annars har jag mest suttit inne och varit glad över att jag har tak över huvudet i sånt här regnoväder. Drog fram en gammal målarbok och började färglägga några bilder. Terapi om något! Jag blir så inne i det att jag inte tänker på något, så skönt för allt bara släpper för en stund.
 
Jag skulle vilja veta vad jag fyllde tankarna med för ett par år sedan när det här betéendet inte existerade. Hade jag tagit bort alla tankar om mat, vikt, kalorier och sånt så hade huvudet varit helt tomt. konstigt.
 
 
 

Kommentarer

  • Stjärna säger:

    Att måla är typ perfekt terapi.
    Jag ska faktiskt börja estet-bild och form till hösten :)

    2012-08-08 | 10:10:05
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: