downtoperfection.blogg.se

Bra dag

Kategori: Summeringar

Dagen har rusat förbi och det har varit så otroligt kul att träna precis som jag gjorde förr.
Tydligen kommer höstpassen igång om två veckor, så dem gick fortfarande efter sommarschema vilket gjorde att jag kunde passen utan och innan som vanligt och det gör ju alltid att man kan ta ut sig ännu mer. Man kunde i princip vrida ur mig efter båda passen.
 
Var inte alls hungrig idag, gjorde i ordning chokladbanankvarg. Men tog bara några skedar innan det tog stopp.
Jag brukar inte heller få ångest av min safe food men idag bara skrek hela huvudet sluta när jag åt.. lydde och stoppade in kvargen i kylen igen. Har inte rört den sedan dess...
Så ja, jag är glad att det typ inte blev någon mat alls i alla fall. 
Har ändå orkat med 2 timmars promenad, 1 spinpass och ett medelpass.
Bra S!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Embla säger:

    Ojoj, vad du är duktig! Vad mycket träning på en dag :)

    Sv: Det fick bli en surface piercing nedanför nyckelbenet!

    2012-08-14 | 05:02:23
    Bloggadress: http://thinonlymatters.blogg.se

Kommentera inlägget här: