downtoperfection.blogg.se

dagen so far

Kategori: Allmänt

Jag fryser, sitter under en filt med både hoodtröja, mjukisbyxor och tjocka skidstrumpor. Brr kallt. Men det är rätt kallt på mitt rum också.
 
Det spöregnar ute och har även börjat åska. Jag tycker att det är mysigt när det åskar ute, och bara för att höja mysfaktorn ytterligare så ska jag nog trippa upp till köket och göra mig en kopp te. Både mysigt och värmande.
 
Det blev en timma inne på gymmet tidigare idag. Jag kör aldrig styrka mer än vad som råkar finnas i ett medelpass eller liknande så det blev 30min på motionscykeln och 30min på crosstrainern innan jag stretchade och gick hem.

Det är så bra att det tar ca 30 min att gå till gymmet, för på det sättet så blir det ju både en timmas promenad och en timmas gym - Gott!
 
Men nu --> Te

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Antar att det var du som kommenterade min blogg tidigare, länken du (om det var du haha) funkade inte för det stod bara "t" istället för "to" haha. Men chansade på att det skulle vara to och så hamnade jag här! Aja, hej haha! :)

    2012-08-08 | 17:23:34
    Bloggadress: http://www.burnitoff.blogg.no
  • Anonym säger:

    vill också kunna träna:/

    blir nog en gång i veckan kanske:)

    2012-08-08 | 18:19:36
  • Stjärna säger:

    Duktig du är som tränar så mycket. Själv går jag bara en femkilometare per dag. :)

    2012-08-09 | 09:31:27
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: