downtoperfection.blogg.se

Dagens summering

Kategori: Summeringar

Dagen började lite väl slappt och det var nog det som ledde till en mindre hets senare på dagen.. typiskt. Men för att inte deppa ihop helt får jag väl säga att den var mycket mindre än vanligt, jag åt även bara lätta saker och inte en massa bröd och skit, och jag fick upp det mesta tror jag. I övrigt har jag inte ätit något som fått stanna kvar. Det blev alltså bara hetsen då.
 
Efter den lilla katastrofen kom jag igång med träningen i alla fall och galet vad jag svettades idag. Körde en massa kul program på youtube. hittade massa pass från 80 och 90-talet som var ganska kul faktiskt.
 
 
Imorgon ska jag ut och plocka blåbär med mamma, ska bli jättemysigt, hon frågade även om jag ville äta hos dem imon eftersom alla ska dit. men jag tror att jag hoppar det faktiskt. Dessutom hetsade jag upp deras glass.. så det skulle bli extremt pinsamt om hon ska bjuda på dessert och undrar vad typ två lådor glass har försvunnit... bra där!
 
(åt inte två lådor glass idag dock) Borde ersätta sånt där innan jag försätter mig i såna situationer.. får tänka på det i fortsättningen.

Kommentarer

  • Embla säger:

    Sv; Aah då förstår jag :) Mitt smakade inte heller så bra, jag blev för otålig och tog ut det för tidigt samt att jag nog hade för tjock "smet".. haha men ska testa igen snart :D

    2012-08-04 | 10:35:22
    Bloggadress: http://thinonlymatters.blogg.se

Kommentera inlägget här: