downtoperfection.blogg.se

En lördag i min ensamhet

Kategori: Summeringar

Hej!
Kom precis hem från en lång promenad, snarare PW som det brukar bli, men skriver alltid promenad ändå, garderar mig liksom.
Hade ätit och tränat bra idag tills jag fick ett sånt där hetssug.. jag är riktigt trött på det asså...
Hade ätit ett äpple och 1/2 portion chokladkvarg gröt. Tog i alla fall bilen och åkte runt. stannde till vid vip och köpte godis. inte alls mycket faktiskt förvånade mig själv, kollade klockslaget för att veta när jag började äta för att veta när jag skulle spy, åkte vidare och köpte naturgodis och vit choklad på ett annat ställe. När jag skulle svänga in och köpa glass på ett tredje ställe så blev jag så jävla trött på allt. JAG VILL JU INTE DETTA!!!
Jag struntade i det och åkte hem istället. Åt allt som allt för mycket men mycket mycket mindre än vad det skulle blivit om jag hetsade, ligger förmodligen väldigt bra till ändå idag.
Så fort jag körde in på parkeringen här hemma så slängde jag in godiset i skåpet och snörade på mig gympaskorna. 2 timmars pw fick det bli och ångesten är inte längre lika stor.
Är i allafall tacksam över att jag lyckades stoppa en hets, även om det blev lite väl mycket... men träningen idag har nog kapat en hel del av dem kalorierna..
 
Träningen idag då
3 timmar promenad
1 spinpass
1 timmas rockring
 
Spin passet var supersvettigt idag, fick använda handuken mellan varje låt haha svettigt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: