downtoperfection.blogg.se

En ny start

Kategori: Allmänt

Hej på er alla fina där ute. Vet att det inte är många som läser min blogg just nu men den motiverar mig verkligen till min rätta väg och det känns så bra. Måste lägga dem senaste dagarna och veckorna bakom mig och bara fokusera fokusera och fokusera på hur jag egentligen vill att allt ska vara nu.
 
 
Har börjat min sena morgon med en kopp kaffe och lite bloggläsande. Tänkte gå ut och lägga mig i solen, men det verkar som om den kanske hinner försvinna innan jag har förflyttat min gigantiska bakdel till en solstol i trädgården.. Aja skitsamma, blir nog lite mer bloggläsning och lite nedladdning av musik till min ipod.
 
Senare idag blir det träning av något slag. Är så less på att friskis inte har kommit igång ordentligt med sina pass än. Får vänta till vecka 33 innan jag blir nöjd. Men ett litet utbud har dem i alla fall.
 

Kommentarer

  • Embla säger:

    Sv; Åhå, blev det för surt? Jag tänkte testa med jordgubb först men jag älskar ju hallon så det fick bli det :) Slängde faktiskt i lite sötningsmedel i också men jag vet inte om det gör speciellt mycket skillnad..
    Banan i ska jag testa någongång! Tack! :)

    2012-08-02 | 19:49:23
    Bloggadress: http://thinonlymatters.blogg.se

Kommentera inlägget här: