downtoperfection.blogg.se

En otroligt hemsk dag

Kategori: Allmänt

Varför Varför Varför?
 
När en hetstanke börjar växa är det helt omöjligt att få stopp på den.
Jag försökte med en massa för att få ut den, men hetsmonstret bara växte och var på mig hela tiden.

Idag var det förjävligt.. så fort jag var klar med ena omgången, så var jag på nästa. Det fortsatte så i tre vändor och jag hatar mitt liv. HATAR jag orkar inte. varför kan inte jag bara få vara bra på något. Kunna få vara perfekt. Kunna tycka om mig själv och älska det jag ser i spegeln.
 
När allt det här började var tanken att jag skulle bli smal och fin och perfekt.
Men vad händer?
Jo, jag blir snarare fetare, jag är konstant vattensvullen och snart skallig. Jag förstör min kropp och ansiktet ser slitet ut.
Inte ens det här kan jag. Jag kom ihåg att jag en gång för längesen sa till mig själv att om jag hetsade en gång till så skulle jag ta livet av mig..
ibland känns det som piece of cake, men ibland känns allt helt omöjligt och hopplöst..
 
Inte ens någon träning har det blivit.
 
Får helt enkelt lova att vara i rörelse hela morgondagen.
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv. ja det känns skönt att hitta ett sätt som faktiskt funkar i längden. kram

    2012-08-15 | 11:47:05
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här: