downtoperfection.blogg.se

Fasta och Träning

Kategori: Summeringar

Kom nyligen in från min sista promenad och har tagit en varm dusch och sitter nu i pyamas.
Träningen idag har gått så jäkla bra. Ibland behövs inte energi. Utan ren vilja.
 

Dagens träning

1 timma rockring
1 timma powerkickboxning
30 min cardio aerobics
3 timmar promenad
 
Måste få säga att idag är jag faktiskt nöjd. Har inte ens ätit något idag. Lever på gårdagens äckelkalorier

Men det känns i alla fall riktigt bra nu.
Ska nog sätta på en film och lägga mig i sängen. Ska bli otroligt skönt! Imorgon väntar en dag med en massa jobbiga matprövningar. Men just nu känns det bra så jag är alldeles säker på att dagen kommer gå galant.
 
Godnatt
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv: Friggs åt jag nu senast. Kommer i små rosa söta portionspåsar :) blir glad av dem haha

    2012-08-10 | 23:50:20
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här: