downtoperfection.blogg.se

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Mitt kaffe var slut imorse  = Ledsen tjej
 
Men vad som gjorde mig på bättre humör var att vågen pekade neråt idag också! brabrabra
 
Idag ska jag som sagt till mormor och fira henne eftersom hon fyller år. Jag bara hoppas att jag sköter mig ordentligt. Håller alla tummar jag kan för att det ska gå bra, men jag har den där känslan i magen att det kommer gå skit.. inte bra.
 
Sen blir det lite träning idag också som vanligt.
Pappa och lillebror kommer även och bor här nästa vecka igen så då kommer jag inte vara själv något eftersom bror har sommarlov. både kul och lite jobbigt. Men jag älskar dem<3
 

Kommentarer

  • Alisha säger:

    Jo, det är farligt. Jag vet att jag har diabulimi men jag är så fast i detta att bli smal att jag inte kan sluta..

    Jag ska börja följa dig <3

    2012-08-05 | 11:35:15
    Bloggadress: http://alishasizezero.blogg.se
  • Em säger:

    Min pojkvän bor i jkpg, men värnamo är ju inte långt ifrån:P

    2012-08-05 | 19:53:12
    Bloggadress: http://hemlighetsmakerii.blogg.se

Kommentera inlägget här: