downtoperfection.blogg.se

Grattis lillebror <3

Kategori: Allmänt

Godmorgon
Har sovit väldigt bra inatt, så himla skönt. Men min säng håller på att braka sönder, så det måste fixas idag. Benen står typ åt alla håll och så knakar den som fan. Ännu ett tecken på att jag är för tung... sängen går sönder! BRA!
 
Idag fyller min lillebror 15 år. Min fina lillebror håller på att bli stor. Men det är väl så att småsyskon är alltid små oavsett ålder?
Han var så otroligt söt tidigare idag. Pappa frågade vad han ville att vi skulle äta i eftermiddag och jag som alltid kommer undan middagen här kan ju inte strunta i den idag. Pappa kom med en massa förslag som fläskfile,lasagne och massa sånt där fettigt. Vad tror ni lillebror gör?? han kollar på mig sådär intensivt ett par sekunder och vänder sig sedan till pappa och säger att han vill ha tacos. ÅÅh Älskade bror!!

Min bror är så himla bra, han är en sån som lyssnar och som man kan prata med, och som förstår mer än man tror. Dessutom vet jag att han kan prata med mig också. Jag älskar honom<3
 
Det kommer gå bra idag, visserligen ska dem fika med tårta och sånt. Men det tycker inte jag är så svårt att stå emot så jag är helt säker på att dagen kommer gå bra. Nu blir det snart träning.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Sv: Åh tack så mycket :D

    2012-08-11 | 11:56:58
    Bloggadress: http://myobsesssion.blogg.se
  • Lizzie säger:

    sv: ja skönt som fan att vara tillbaka! :)

    2012-08-11 | 14:11:08
    Bloggadress: http://kilogram.blogg.se
  • Stjärna säger:

    Åh, gud vilken gullig lillebror!
    Min syster är helt tvärtom. Hon gör allt för att sätta käpparna i hjulet för mig. Men hon vill väl bara mitt bästa antar jag..

    2012-08-11 | 20:26:25
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: