downtoperfection.blogg.se

Guess what

Kategori: Allmänt

Ut med det gamla och in med det nya.
Höstens step pass kördes för första gången idag. Känns skönt att göra nya rörelser till nya peppande låtar. Tycker att hon hade valt väldigt bra musik till passet. 
Ni kan inte ana vilken låt hon använde till avslappning och stretchen..
 Birdy - Skinny Love
Jag kände mig väldigt nöjd efteråt när jag satt och stretchade till den låten med hela gruppen. Det är ju sån musik jag lyssnar på i min ensamhet annars. Kunde inte annat än att le.
 

Kommentarer

  • Emilla säger:

    Den låten är helt underbar♥

    2012-08-16 | 14:30:31
    Bloggadress: http://sskeletonsong.blogg.se
  • e. säger:

    sv: haha, han sa inte så mycket. typ "blir du aldrig hungrig?" sen, "jag vill att du ska må bra". Men på sättet han reagerade, eller snarare inte reagerade, så märks det att han förstår och accepterar att det är som det är.

    2012-08-16 | 17:44:36
    Bloggadress: http://whatifiwasthin.blogspot.com

Kommentera inlägget här: