downtoperfection.blogg.se

Healthy skinny girl diet

Kategori: HSGD

Hej på er alla!
Kom hem från Sthlm igårkväll och har haft en otroligt mysig helg med mamma. Vi har shoppat och turistat oss riktigt ordentligt, flummat, gjort bort oss och skrattat ännu mer. Min mamma är helt klart bäst<3
Hade sååååå gärna velat komma på bloggträffen, men han ju inte riktigt med det, men det verkar som om ni hade riktigt roligt och det är ju kul.
 
Men nu är det måndag och ett helt nytt upplägg för en tid framöver. Healthy skinny girl diet alltså. Har funderat ut och tänkt igenom detta hur mycket som helst nu för att verkligen kunna genomföra den ordentligt. Mina regler kommer dock vara att frukt räknas in. kalorier som kalorier ju. Jag kommer inte räkna minus bara för jag tränar, förutom en dag i veckan. Vilket betyder att jag får planera in en kompis den dagen för att inte vara helt begränsad. Men kommer såklart fortfarande landa på vad jag ska bara att träningen räknas in den dagen så att jag kan äta mer om jag vill (varför jag nu skulle vilja det) men det kan nog vara bra att veta att man har en sån dag ifall att.
 

Kommentarer

  • Kathrine säger:

    Sv: Jätteroligt! :D Ska pilla lite med detta så att det verkligen bli av ;)

    2012-08-27 | 14:37:30
    Bloggadress: http://www.notreallyana.blogg.se

Kommentera inlägget här: