downtoperfection.blogg.se

jul låtar som pepp?

Kategori: Allmänt

Ännu en morgon!
1. Som vanligt en kopp kaffe
2. peppar inför träning
 
Vaknade ett par minuter innan klockan ringde, det är lustigt det där. Att man ofta vaknar sådär någon minut innan klockan går igång.
 
Ska nog uppdatera vikten snart också, men jag skäms så mycket för det.. inte ok!
 
Idag hoppas jag kunna motivera mig till lite mer intensiv träning och inte bara promenader.
 
Inser att jag sitter och peppar till en jul låt ( all i wan´t for christmas) haha! hur kom den dit?!? Aja stänger ner datorn nu och sticker ner mot gymmet. Bäst att köra igång direkt.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Z. säger:

    svar: tja, jag har fått denna kommentar tidigare ska försöka göra en intag uttag på bloggen, men oftast blir det frukt och te :)

    2012-08-08 | 14:12:53
    Bloggadress: http://nondreamer.blogg.se

Kommentera inlägget här: