downtoperfection.blogg.se

Lördag

Kategori: Allmänt

Gårdagen - Njae sådär asså, suck!!
 
Idag ösregnar det i staden och det känns lite sådär att veta att jag om ca 25 min ska ge mig ut i regnet för att dra ner till gymmet och köra ett spinning pass. Jag tänker inte vara en mes som drar mig ur idag. Jag kör kläder efter väder istället och drar på mig regnjackan och traskar helt enkelt.
 
Idag har jag inget planerat som vanligt, tänkte att jag kanske skulle ta och städa igenom huset och sen sätta på en film och mysa till. Det är ju sånt väder som sagt. Man kan ju börja tända ljus och grejer nu ju.
Myspys på hög nivå.
 
Är det någon som har ett superbra filmtips så får ni väldigt gärna skriva det
 
 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Walk the line är en riktigt mysfilm. Handlar om Johnny Cash och hans fru June Carter. En riktig fin film <3

    2012-08-18 | 10:16:32
    Bloggadress: http://yrandeben.blogg.se
  • Stjärna säger:

    Sucker punch är bra, och Black swan är typ min favoritfilm, men den har du antagligen redan sett. Hehe..

    Sv: Tack!

    2012-08-18 | 13:18:03
    Bloggadress: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här: