downtoperfection.blogg.se

Måndag - Check!!

Kategori: Summeringar

Dagen har gått bra, Äntligen. Nu kan jag pusta ut.
 
Blev tyvärr inget medelpass dock eftersom det spöregnade och det är som sagt en bit ner till stan att gå.
Men har gått promenad, varit på gymmet och rockat rockring sammanlagt i tre timmar. Så jag är nöjd.
 
Har ätit för ca 500 kcal idag och jag spred ut det i tre mål.
 
Jag mår verkligen så mycket bättre när jag gör på det här sättet. Varför kan jag då inte jämt göra så?.
 
Men nu ska jag sträva efter att följa min lilla planering.
 
Har lärt mig att A och O för mig är verkligen att komma igång med någon typ av träning på förmiddagen. Så det måste jag verkligen göra oavsett hur trött jag är. Det räcker liksom med en promenad.
Underskatta inte era promenader.
 
Nu ska jag gå upp och kolla igenom kylen för inspiration till morgondagen. Det brukar fungera bra att sitta kvällen innan och bestämma vad jag ska äta. Har absolut inga förbud nu, det är mängden jag får hålla koll på.
 
Tror att jag lägger mig sen, sov inte så mycket inatt.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    hej.. åh råkade komentera från fel blogg :( plz ta bort den kommentaren...

    2012-08-06 | 22:41:24
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se
  • ofelia säger:

    Promenader är ju så sjukt bra!

    Vad kul att din dag har gått bra, jag blir alltid mer motiverad om jag har haft en bra matochträningsdag.
    Jag behöver också komma igång med något på eftermiddagarna, även om man tränat tidigare på dagen så känns det mycket skönara att röra på sig innan middagen.
    Nu fick du en väldigt lång kommentar haha.

    Kram :)

    2012-08-07 | 02:05:49
    Bloggadress: http://sammakrig.blogg.se
  • ofelia säger:

    sv: Jag vet riktigt jag heller. Jag ska kolla hur mycket det blir idag med joggkompis-appen, hade inte helt rätt inställningar igår och då stod det att jag hade förbränt över 500 men jag tyckte att det verkade vara lite för bra för att vara sant. Jag kan skriva hur mycket det blir efter min pw senare idag om du vill :)

    2012-08-07 | 09:46:09
    Bloggadress: http://sammakrig.blogg.se
  • cissey säger:

    Vad pepp man blir av din blogg! Ska också träna hårt idag! :)

    2012-08-07 | 09:49:12
    Bloggadress: http://thinitis.blogg.se

Kommentera inlägget här: