downtoperfection.blogg.se

Måndag - som alltid nya tag

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Hade lite problem att sova inatt och tänkte då att om jag ställer mig och rockar rockring ett tag så har jag redan startat dagen med lite träning vilket alltid är super. Min nya dag startar ju inte efter att jag vaknar utan när klockan är efter 00.00 så att jag vet vad jag ska gå efter.
 
Letade igenom en massa gamla anteckningar och läste i mina dagböcker samt tittade tillbaka i arkivet på min förra blogg hur jag gjorde innan julas förra året. Bestämde mig för en variant av dagsplanering och hoppas kunna följa den något sådär nu. Detta borde kunna motverka hets men som sagt man vet ju aldrig, men jag är villig att försöka jämt och ständigt så..
 
Har snart druckit upp min kopp kaffe och tänkte bege mig ner mot gymmet en sväng. I vanlig ordning gick jag alltid på ett pass vid den här tiden, men nu har inte alla passen kommit igång efter sommaren än så det får blir en sväng på gymmet. Men från och med nästa vecka börjar passen komma igång bättre igen.
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

  • Kathrine säger:

    Sv: Tack, du är för snäll!

    2012-08-06 | 10:24:03
    Bloggadress: http://www.notreallyana.blogg.se
  • Sandra säger:

    svar: ja all träning är väl bättre än ingen träning egentligen.. var dock missnöjd med att inte fått till ett enda bra löppass förra veckan.

    skönt med morgon träning! var längesedan jag gick till gymmet så tidigt nu.

    2012-08-06 | 10:59:35
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se
  • Hailie säger:

    Åh jag saknar att gå till gymmet. Är så dålig på att träna just nu haha -.-

    2012-08-06 | 12:02:21
    Bloggadress: http://keepfeelingfascination.blogg.se/

Kommentera inlägget här: