downtoperfection.blogg.se

Mat uppdatering

Kategori: Matigt

Dagens mål:
chokladapelsinröra (250g kvarg,11g kakao,funlight apelsin,stevia) och ett äpple ~ 272 kcal
 
Var så otroligt mätt hela dagen efter att ha ätit så mycket igår att det bara blev ett kvällsmål idag. Men det känns bra. Har bestämt mig för att äta max 900 kcal om dagen tills på fredag då vi åker till sthlm. Att det blev mindre idag känns bara bra såklart.
Som ni ser på bilden så åt jag i sängen idag framför OTH. Jag har knappt lämnat sängen idag och det känns lite konstigt att inte alls ha tränat  utan bara rockat lite rockring. Men men, min kropp kanske behövde det också
 
Godnatt

Kommentarer

  • Missa säger:

    Skolsyster kan nog inte det men både min psykolog från bup har haft möte med skolstyrelsen innan sommaren, och så har jag läkarintyg på att jag är infektions känslig och var sjuk flera månader men rektorn verkar insistera än så länge på att har man över 10% frånvaro så är det så oavsett anledning! För man är inte i skolan helt enkelt! Skitjobbigt. och skolsyster var en del att av anledning till att jag mådde dåligt, hon var inte hjälpsam alls utan hotades.. vad snällt att du bryr dig ändå ♥

    2012-08-21 | 22:52:21
    Bloggadress: http://perfectlythin.webblogg.se

Kommentera inlägget här: