downtoperfection.blogg.se

Min dag

Kategori: Allmänt

Nu säger jag snart godnatt. Maten gick halvbra idag tyvärr och jag kände mig riktigt äcklig. Men på något sätt hade jag åtminstone kontroll och startade inte något äckel bara för att det blev mer än planerat som tur är.
Det hade varit mer okej om jag hade kunnat träna som vanligt.. men det där army passet asså. Rumpa och ben har varit som förlamade och jag har knappt kunna komma ur sängen.
Trots all värk så tvingade jag mig ut på en 90 min lång promenad i behagligt tempo och svingade rockringen i en timma. 
 
Imorgon kommer passen på gymmet igång bättre. Inte helt 100%än men lite fler bra pass att välja på. Sen ska jag hjälpa syrran att biffa imorgon ockå. Imorgon får det bli mindre mat. mycket mindre.
 
Åt trots allt inte så mycket så att jag borde gå upp i vikt idag i alla fall och speciellt inte med min lilla "träning" också. Så i det långa loppet så borde det kännas ok. Har bestämt mig för att inte väga mig på ett tag och på något sätt är det nog bra för vågen kan ju flippa bara om man druckit ett glas vatten dagen innan och så "förstör" man en dag för sig själv för att vågen visade plus... men snart ska jag ta en kik i alla fall. Det måste ju gå åt rätt håll i alla fall.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: