downtoperfection.blogg.se

Monstret var hungrigt..idag igen

Kategori: Summeringar

 
Kom igång sådär sent med träningen idag också vilket ledde till att jag hetsade innan jag började. Så jävla ovärt!!
Jag vet i alla fall att det inte alltid är så att jag måste ha en massa sött eftersom jag tydligen kan gå lös på både knäckebröd, keso, yoghurt och varma koppen... Det är någonting inom mig som måste fyllas.
(Ett stort jävla hungrigt monster)
 
Jag verkar ha kommit in i ett allt eller inget tänk igen. Jag måste hinna stoppa det för jag vill kunna stoppa när jag bestämt att jag ska sluta. Men det verkar näst intill omöjligt.
 
Träningen blev mer lågintensiv idag.
45min rockring
1h15min pw
 
Är allt eller inget monstret igång imorgon igen så blir det förmodligen hets... mormor fyller år och vi ska fika där... det blir en prövning, får väl se hur det går. Ska försöka stå emot men det är ju just det som är mitt problem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: