downtoperfection.blogg.se

Sen natt,tidig morgon

Kategori: Allmänt

Har börjat känna att jag måste ta igen med mina vänner för att inte tappa dem helt.
Jag känner mig hemsk. Som att jag måste, men jag vet ju att jag vill också bara att det kan bli jobbigt när det inte blir en strukturerad kväll á la moi.
Så igår när jag försökte sova så plingade mobilen till och min syster som var ute frågade om jag var vaken och kunde hämta hem henne och pojkvän från stan. Funderade lite men bestämde mig för att göra det. Så att jag ställde upp mitt i natten var väl bra? dem sa det i alla fall och jag kunde ju ändå inte sova så det gick ju bra.

Klockan 04.00 messar en kompis och är nästan gråtfärdig för att hon gick hem till en kille som hon bara ville åka ifrån. Visserligen vaknade jag inte så tidigt men ringde henne så fort jag vaknade vid 08.00 och hon förstod att jag ringde för att jag ville veta hur det var med henne och att jag var beredd att hämta henne om hon fortfarande var kvar.
Så då blev hon också glad. Bra!
Somnade så sjukt sent igår ändå. Den jävla rösten i huvudet berättade hur värdelös och äcklig jag var hela natten. usch!!
 
Mina ben är näst intill döda idag efter passet igår. Det är skönt att veta att man verkligen tog i. Men det begränsar mig så mycket i träningen.. så nu vet jag inte riktigt vad det blir för någon typ av rörelse idag. Promenader kanske.
 
Jaja, ska träffa två kompisar idag och inte ens samtidigt.. så jag kommer vara upptagen hela dagen tror jag. Men det blir nog bra hoppas jag..
 
Ne nu har jag babblat klart.
Ni får en bild på min största motivationskälla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: