downtoperfection.blogg.se

Sitta still, vad är det?

Kategori: Allmänt

Jag har bokstavligt talat varit igång nästan hela dagen.
Jag började imorse med att vandra ner till gymmet för att äntligen få testa höstens nya spin pass, lite besviken på låtvalen tyvärr, men jäklar vad tungt passet var, mycket tuffare än vårens pass.
Hem efter det och hade bestämt film marathon med en vän, men vädret var så otroligt fint så vi hoppade filmen och hamnade en halvtimma på hennes altan för att lapa lite sol. Hon i shorts och bikini och jag i mysbyxor och linne med händerna för magen. Nepp den är privat.. USCH! När det blev lite för kallt så drog vi ut på en lång promenad på två timmar i lugnt tempo och bara snackade om allt och inget - världens bästa vän

Drog hem senare och åt middag innan jag återigen slängde träningsväskan över axeln och testade aerobic jazz. Shit vad det var komplicerat, men jag tror att jag hängde med hyfsat i alla fall, om jag fortsätter att gå på dem kommer det ju att fasta till slut i alla fall. Har ju saknat att dansa.
 
Maten idag har varit lite konstig, vill ju äta regelbundet, men iom att vi skulle ha filmdag så hade vi bestämt att ha frukt och sånt, vilket gjorde att jag inte visste hur jag skulle äta. Så middagen var det första jag åt. Trodde att min vän skulle vilja ha godis till filmerna så jag försäkrade mig om att vi kunde ha frukt istället, innan hon skulle föreslå något. Men det ger mig otrolig ångest även om det bara är frukt.. jag vill kunna räkna och väga så jag vet.
 
Nu ska jag äta ett sent kvällsmål, sen kommer matdagboken upp för dagen och sen blir det nog att sussa.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: