downtoperfection.blogg.se

Spinning <3

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från gymmet efter att ha kört höstens första spinning pass. Jag älskar spinning<3

Ibland kan det kännas motigt men det är alltid så sjukt kul i slutändan. Sen är det väl oftast promenaden ner till gymmet som jag är så otroligt trött på. Men sammanlagt så får jag ju alltid en extra timma promenad när jag går ner till gymmet så det är winwin på det. Slår på stort idag och tänker dra ner på ytterligare ett pass som börjar vid 17.00 ett medelpass blir det då. höstens första där också.
 
Sitter med en stor flaska vatten och tänker ta det lugnt två timmar till innan jag ska dra igen. Har inte känt att jag behöver äta något än.. men får se vad det blir.. har ingen aning?
 

Kommentarer

  • Em säger:

    Längtar så tills jag kan träna så mycket men ta de lungt bara:)

    2012-08-13 | 16:29:03
    Bloggadress: http://hemlighetsmakerii.blogg.se
  • pro ana diary säger:

    Svar; Ja.. Det värsta var ju att det är en kille som skrev det.. Killar vill inte ha feta tjejer.

    2012-08-13 | 18:59:14
    Bloggadress: http://proanadiary.blogg.se

Kommentera inlägget här: