downtoperfection.blogg.se

Ständigt dessa misstag..

Kategori: Allmänt

Helvetes jävla skit!
Igårnatt typ tio minuter innan tolv så gick jag lös i köket. Som tur var har jag ju min spärr vid 12 som är jättestark faktiskt och som jag sällan går över eftersom det skulle innebära att nästa dag skulle ha fått en dålig start.
Så som tur var han jag inte stoppa i mig hur mycket som helst.. men tillräckligt.. Jag är verkligen helt ur kontroll. Varför ligger jag liksom inte bara kvar i sängen och låter det gå över istället för att agera efter första impuls.. något jag måste lära mig.

Dessutom är det ofta så att jag tänker att jag borde unna mig ett äpple för att inte hetsa, men det har jag svårt att lägga in i planeringen så jag hetsar istället.. hur dåligt liksom?
 
Aja sen jag har startat den här bloggen har jag i alla fall märkt skillnad på min kropp som fått mer muskler och mindre fett och så har jag gått ner ca 3 kg så jag borde vara nöjd ändå och jag har inte spytt på ett tag. Men ångesten låg på som fan igårnatt. Rockade rockring en timma innan jag la mig eftersom det var försent och förmörkt för att gå ut.
 
Vet ni hur mycket rockring bränner i timman? jag litar inte alls på vad som står på internet..
 
Men nu är det ny dag och jag tänker försöka göra den så bra det bara går. iom att jag tränar så mycket så brukar sällan mina små misstag eller mnihetsar synas på vågen, däremot står jag still istället för att gå varken upp eller ner.. så otroligt jävla tråkigt.
 
Måste hålla mig sysselsatt hela dagen. Hoppas på mycket träning som vanligt.
 
Lycka till alla ni som börjar skolan idag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: