downtoperfection.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
Godmorgon! (hoppas jag)
 
Det är fint väder ute, och jag har startat min dag enligt rutin.
Jag har duschat av mig dagarna som varit och hoppas på att dem försvann ner med vattnet i avloppet..
 
Drar ner mot gymmet om en timma och hjälper syrran att biffa innan jag sticker in på ett step pass.
 
Idag tänkte jag lura min hjärna så mycket som möjligt. Om man intalar sig olika saker tillräckligt många gånger så borde man ju tro på det sen.. eller?
 
Jag vill verkligen vända mitt betéende, jag vill inte ha det som jag haft dem senaste dagarna.
 
Jag vill vara tjejen som tränar mer än normalt, både för att gå ner i vikt och för att det är kul.
Jag vill vara tjejen som kan äta mer hälsosam mat fast mindre och ändå gå ner i vikt.
Jag vill vara tjejen som kan träffa kompisar utan att tappa greppet.
Jag vill vara tjejen som är perfekt.
 
Jodå, jag jobbar på det...
.

Kommentarer

  • Starlight säger:

    Fixar du! Du är duktig tjejen! Vill också träna....men får vänta till kvällen.

    2012-08-16 | 10:34:21
    Bloggadress: http://wannabethinner.bloggplatsen.se
  • Alisha säger:

    fan för att vara perfekt. jag vill också vara perfekt. ÅH. Hur gör maan?

    2012-08-16 | 14:49:18
    Bloggadress: http://alishasizezero.blogg.se

Kommentera inlägget här: