downtoperfection.blogg.se

Trötta S

Kategori: Allmänt

Jag kommer inte riktigt till skott känner jag. Det är inga roliga pass på gymmet idag förutom senare i eftermiddag och då ska jag träffa en vän så då hinner jag inte träna. Men funderar på att ta en promenad eller sätta mig en stund på motionscykeln lite senare. Någonting bör jag i alla fall hitta på i träningsväg.

Ska träffa min underabara vän senare för promenad och kycklingsallad, kommer nog bli jättemysigt tror jag. Men nu blir det att bädda ner sig till en avsitt OTH innan jag börjar fundera på något annat.

Kommentarer

  • e säger:

    sv: haha, eller hur! Har mina aningar om att mamma gömt den jävligt bra, eller slängt den för att jag inte ska träna..
    Ja, jag förstår inte heller hur de inte kan märkt det! Jag har ju spytt regelbundet, flera gånger på en dag, i över ett år. Ibland har jag haft tid hos dem under en av mina värsta perioder, och kommit dit med sårig käft.. Men nej, de har aldrig misstänkt eller frågat.. :S Skönt tycker jag haha.

    2012-08-22 | 15:30:35
    Bloggadress: http://truthbetoold.blogg.se
  • Sandra säger:

    sv: ja jag håller tummarna att dieten funkar lika bra för dig :)

    2012-08-22 | 16:26:31
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se

Kommentera inlägget här: