downtoperfection.blogg.se

V.33 Måndag

Kategori: Allmänt

Har precis kört min vanliga morgonrutin.
Det är dessutom måndag idag och som alltid nystart för många. Den här måndagen känner jag dock inget jajaja det är måndag, nu måste jag skärpa mig. För det har gått ok dem senaste dagarna och inte förjävligt trots allt. Men det är klart att det kan gå ännu bättre den här veckan. Är till och med själv i huset fram tills på söndag då det är "pappavecka" för min bror igen och alla kommer tillbaka.
Så nu kör jag ordentligt.
 
Om 10 dagar åker jag och mamma till Stockholm för kvalitétstid tillsammans och det ska bli så otroligt mysigt. Kommer att vara där fre-sön och vi ska shoppa, gå runt i stan och bara mysa hela helgen. Så behövligt.
Kommer ju inte direkt undan med någon mat där uppe, men kan åtminstone välja bra alternativ och sen kommer vi att gå väldigt mycket tror jag.
Har även bestämt att om det blir för jobbigt så kommer jag ställa klockan och dra ut på en pw.
Kommer dock troligtvis tappa bort mig då.. haha!

Men jag tror att jag kommer kunna hantera den helgen faktiskt.
Jag längtar, det ska bli så mysigt.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    sv: Bootcamp-Slutspurten är något jag själv kör. Har gjort det till en egen kategori i bloggen för att följa upp hur det går nu med att bli av med dem sista kilona :) en påminnelse att det inte är så långt kvar liksom :)

    2012-08-13 | 09:39:12
    Bloggadress: http://daysofmine.blogg.se
  • Anonym säger:

    Jag vill också vara själv hemma :) Så jäkla sköönt!

    2012-08-13 | 10:47:15
  • Amanda säger:

    sv: neråt är bättre än inget, så sant. Även fast man inte hade hoppats på en sån stor viktnedgång får man vänta lite till :)

    2012-08-13 | 13:50:08
    Bloggadress: http://yrandeben.blogg.se

Kommentera inlägget här: